CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

22 november 2008

PÅ SWINGERSFEST PÅ BDSM-KLUBBEN del 2

Redan i trappan ner i källaren, på väg mot rummen de kallade för dungeons (fängelsehålor), hörde man plågade skrik komma emot en, och med en liten smula fantasi var det lätt att föreställa sig vad som pågick bakom de stängda dörrarna. Genom de dörrar som stod på glänt kunde man se lite av aktiviteten i just det rummet. Egentligen kunde man inte se mycket mer ens genom de dörrar som stod vidöppna. Det fanns ingen belysning, förutom några fotogenlyktor längs korridorväggarna, och stearinljus inne i respektive rum.

I ett av dem satt en man uppspänd på ett kors, med en fånghuva över huvudet, så att han inte kunde se sina plågoandar. Hans rygg blänkte av en blandning av svett och blod, men piskorna ven fortfarande därinne. Tre dominor turades om att piska hans sargade rygg, rumpa och lår. Jag kunde känna hur ont han skulle ha i veckor efter denna session, men jag visste också vilken ljuv smärta det skulle vara, och hur upphetsad den skulle göra honom så länge den satt i. Dominorna var snyggt klädda, i mörka korsetter, långa skinn- eller latexhandskar (det var lite svårt att avgöra i det svaga skenet av stearinljus), korta kjolar, och långskaftade stövlar med dödsföraktande stilettklackar.

I nästa rum låg en tjej på golvet, bunden i en prydlig hogtie, och tog emot förnedring, spott och smälek från vad jag antar var hennes Master. Han skrek förolämpningar åt henne när han inte spottade på henne eller gav henne rungande slag med hela handflatan där han kom åt. Hennes ögon var förbundna, så jag kunde inte se om hon grät eller inte, men någon snyftade i närheten.

På väg längre in i skräckkammaren mötte jag ett hembiträde. Det var en ung kille, prydligt klädd i fransk maiduniform, nätstrumpor och jättesnygga, högklackade skor (förmodligen 45:or, så stora som de var). Han gick med sänkt blick och bar på en bricka, där man kunde se tre använda kondomer. Förbryllad undrade jag vart han skulle ta dem. Han neg djupt då han passerade mig - förmodligen i tron att jag var dominant, och skulle bestraffa honom om han inte visade mig tillbörlig respekt. Det syntes ju ingenstans att jag var switch, så hans uppträdande var inte konstigt, bara uttryck för självbevarelsedrift. Hans blick var fästad ungefär 15 centimeter framför tåspetsarna på hans skor, och jag tyckte det var ett under att han inte snavade på det ojämna golvet.

Hela källaren osade av lukten av färskt blod blandat med alla andra upptänkliga kroppssekret. Och, jag kände att alltför lång tid här i underjorden skulle ge mig en rungande huvudvärk. Men, jag var ju fortfarande nyfiken på vad som dolde sig i rummet längst ner i korridoren, dit killen i baren hade rekommenderat mig att gå.

Genom den halvöppna dörren till vänster syntes en tjej, som var i färd med att utdela en golden shower. Det var en av de få sakerna jag aldrig hade prövat - varken som utdelare eller mottagare - så jag saktade in på stegen för att se hur det utvecklade sig. Hon satt grensle över mannen, som låg utsträckt på golvet, och började kissa på honom i höjd med hans enorma stånd. Sedan klippte hon av strålen, och makade sig längre upp på honom, ungefär till hans bröstvårtor, där hon samtidigt som hon drog i en kedja han hade fäst i en ring i ena bröstvårtan gav honom några gyllene droppar till. Den sista skvätten var avsedd för honom att dricka, och hon hukade sig över hans mun. Han gapade girigt, och svalde varenda droppe hon kunde ge honom, och slickade sig sedan belåtet om munnen. Jag hade blivit lite upphetsad av att se honom njuta så ofantligt av hennes droppar, och gick vidare med en något högre puls än förut ner genom korridoren.

I nästa rum var det massor av folk - de flesta passiva åskådare till någonting som pågick i mitten. Vad det var kunde jag inte avgöra, eftersom deras ryggtavlor bildade en svårgenomtränglig mur. Emellertid kunde jag höra att det var minst ett par tjejer som vrålade högt av njutning. Kanske var det en öppen pisksession som pågick, jag vet som sagt inte. Ljuden började komma närmare mig. Det kändes som om de gick rakt in till mitt innersta rum, och jag kände mig plötsligt ofantligt upphetsad över allt det sex som pågick omkring mig. Allt, precis allt, var sex. Luften man andades, ljuden som hördes, och allt man såg. Jag hoppades att min promenad snart skulle vara över, och jag skulle vara framme vid det där rummet jag hade rekommenderats. Det såg ut att bara vara ett par dörrar till nu, innan jag hade nått så långt in i källarvalven som det var möjligt.

Jag skyndade på stegen, och äntligen hade jag nått det ställe där mina drömmar förhoppningsvis skulle kunna besannas. Starka händer drog ned mig på golvet, och jag drog en djup suck av lättnad. Så här skulle det gå till!
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

0 kommentarer: