CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

21 november 2008

HÅRD MASSAGE ÄR BÄST

Efter en lång dags turistpromenerande i Bangkok bestämde jag mig för att pröva på den världsberömda thailändska massagen. Massörer fanns det i så gott som varje gathörn, och jag valde ut ett ställe som skyltade med vackra orkidéer i fönstren. Jag gick upp för de få trappstegen utanför, och gick in genom draperiet. Där bakom dolde sig en reception, som var varmt och välkomnande inredd i gräddvitt och mörkt lila; till och med receptionisten hade på sig en matchande sidenklänning. En titt på prislistan visade att en helkroppsmassage bara skulle kosta en bråkdel av vad det gjorde hemma, så jag slog på stort och beställde en sådan.

Receptionisten var idel tjänstvillighet, och undrade om jag kanske skulle vilja ha två massöser i stället för en, och om jag ville ha hård eller mjuk massage. Hård, valde jag, eftersom det var länge sedan min senaste massage och kroppen behövde en riktig genomkörare. Prisskillnaden var bara en spottstyver, så varför inte? Jag fick en tjock, härlig badrock i frotte med mig, och instruerades att klä av mig i lugn och ro och koppla av med en dusch i ett eget rum.

När jag kom in i massagerummet tog det inte många sekunder innan jag insåg att ingen av mina bägge massöser talade engelska. Men kroppsspråket fungerade väl, och jag förstod att de ville att jag skulle ta av mig badrocken och lägga mig helnaken på mage på massagebordet. Det kändes helt naturligt att göra det - båda massöserna var småvuxna tjejer i 25-årsåldern - så jag lät rocken falla till golvet och klev upp på bordet. Efter lite tricksande lyckades jag passa in ansiktet i hålet i bordet, så att jag skulle kunna andas fritt.

Massöserna ställde sig på varsin sida av bordet, och började knåda mina trötta muskler med förvånansvärd styrka och synkronisering. De arbetade sig långsamt ner från nacke och axlar via bröst- och ländrygg till korsryggen. Deras rörelser var fasta och säkra och jag kände hur jag blev mer och mer avslappnad. De fortsatte ned till sätesmusklerna, och använde sig av lite mer styrka på dessa stora muskler. Det var så härligt att känna spänning efter spänning släppa i kroppen, och jag kände hur jag nästan var på väg att somna under deras beröring.

De rörde händerna i cirklar och jag kände hur mina skinkor drogs isär mer och mer för varje gång de rörde mig. Jag insåg att de med största säkerhet kunde se både min anal och mitt sköte. Denna tanke fick mig att känna mig en aning skamsen, så jag spände skinkorna lite för att inte exponera hela mig inför dessa fantastiska massöser. De övergick till att med långa, mjuka rörelser massera min korsrygg, och jag slappnade av igen. Direkt kände jag att de återupptog sina cirklande rörelser på mina skinkor, och jag började misstänka att detta inte var helt oavsiktligt. Denna tanke fick mig att bli upphetsad, och jag kände hur safterna började rinna till i fittan och ut mot blygdläpparna. Tjejerna upptäckte min upphetsning fort - såpass förstod jag av deras småfnissande tisslande på thai.

Gradvis förändrades deras rörelsemönster, och snart särade de ytterst målmedvetet med varsin hand på mina skinkor, och använde sin andra hand till att utforska det högst erogena området på insidan av låren. Deras rörelser blev yvigare, och innan jag visste ordet av kände jag fingertoppar mot blygdläpparnas kanter. Nu var jag så kåt, att jag trots min oerhörda genans varken kunde eller ville protestera mot vad de tog sig för friheter. Det som slutligen avgjorde var när den ena massösen lät sitt ena finger glida in i min fitta och började massera dess innerväggar och hittade g-punkten. Det var så skönt, samtidigt som jag skämdes något så ofantligt. Jag kände hennes finger föra mig närmare och närmare en orgasm. Precis när jag skulle komma drog hon till min förvåning och frustration ut fingret, och de båda massöserna flyttade sig ner till mina fötter. Övergiven med min kättja låg jag på bordet och försökte gnugga underlivet mot bordet, för att få en orgasm på det viset - men det fungerade så klart inte.

Medan de jobbade sig upp för benen bad jag i mitt stilla sinne att de skulle låta mig få en orgasm snart. Det kändes som om jag var på väg att sprängas. Men, precis när det verkade oundvikligt att de skulle använda sina magiska fingrar på min svullna, genomkåta klitoris, avbröt de igen. I stället böjde sig den ena massösen mot mitt öra, och frågade: "Hard, you?" Jag nickade. Hon visade att jag skulle lägga mig på rygg.

De började vid axlarna, och när de hade masserat färdigt händerna kände jag till min förvåning att de fäste mina handleder på var sida bordet. Lätt panikslagen försökte jag ta mig loss, men den ena massösen tittade lugnande på mig, och upprepade sin fråga: "Hard, you?". Jag nickade, och började åter slappna av. Den andra kvinnan tog tag runt min ena ankel, och jag kände hur hon även fäste den med en boja vid bordskanten. På nytt vällde paniken fram. Det blev inte bättre av att en tredje massös kom in i rummet, och hjälpte de två att hålla nere mitt andra ben tills även det var säkrat i en boja. Massös tre lämnade sedan rummet, och någon av de andra låste dörren efter henne.

Den ena massösen stod och smekte mig långsamt över magen och undersidan av brösten, samtidigt som hon pratade lugnande med mig. För trots att jag inte förstod ett ord av vad hon sa hördes det på tonfallet vad hon ville säga. I mitt huvud hade fantasier börjat spelas upp om hur en gigantisk asiat skulle komma in i rummet och våldta mig hela eftermiddagen, kvällen och natten, där jag låg helt försvarslös - utelämnad till mina massöser. Tanken var upphetsande, samtidigt som den skrämde mig, men jag kände hur safterna i min fitta började flöda igen.

Jag blev inte mindre upphetsad av att de, utan förvarning hällde varm, parfymerad olja över mina stenhårda bröstvårtor. Sedan började de massera mina bröst på ett väldigt speciellt sätt. De tog tag i bröstet mellan sina handflator så nära bröstkorgen de kunde, och drog sedan brösten uppåt och utåt. Det kändes nästan som om de runkade mina bröst. Bröstvårtorna fick sig varsitt nyp varje gång händerna kom i närheten av dem. Snart övergick bröstmassagen till en ren bröstvårtstortyr. Med ett fast grepp kring båda bröstvårtorna drog den ena massösen ut hela bröstet så långt hon kunde från kroppen, men hon slutade varje gång smärtan riskerade att bli för intensiv.

Den andra tjejen befann sig nu mellan benen på mig. Jag hörde att hon höll på med någon olja eller kräm, och när jag reste lite på huvudet såg jag att hela hennes ena hand glänste av glidmedel. Jag skakade till när hon sänkte sin välsmorda hand mot mitt sköte, men hennes fingrar var så små och skickliga, och min fitta så blöt, att det bara var skönt när hon äntligen förde in dem i mig. Jag kände hennes tumme gnida rytmiskt mot klitoris, och räknade på så sätt ut att hon hade max fyra fingrar i mig - det var omöjligt att avgöra av känslan. Fast, jag kände att hon förmodligen hade inne såväl fingrarna som en god del av handflatan, så djupt som hon kom in i mig.

När de båda professionella massöserna märkte att jag snart inte skulle kunna stå emot en orgasm, utbytte de snabbt en blick. Hon som fortfarande stod och pinade mina bröstvårtor tog ett rejält tag, och drog mycket hårdare än hon tidigare hade gjort. Först fick det orgasmen att klinga av helt, men efter bara några sekunder gjorde det mig ännu mer upphetsad. Samtidigt kände jag hur fittan töjdes ut till bristningsgränsen - och tummen gned inte längre min klitoris. Hon fistade mig! Hela hennes underbara hand var djupt begravd i mitt kåta sköte. Med sin andra hand hade hon tagit tag runt klitoris och nöp och drog i den på samma sätt som de drog i mina bröst. Hon fistade mig nu så hårt och djupt att det kändes som om hon hade hela sin underarm inne i mig.

Alla dessa känslor fick det att snurra i huvudet på mig, och snart exploderade universum för mig i den starkaste och mest intensiva orgasm jag någonsin har upplevt, både före och senare. Klitoris kändes stor som en tennisboll, och mina bröstvårtor kändes som om de brann. Jag tror jag svimmade av några sekunder efter orgasmen, för nästa gång jag öppnade ögonen var de borta, båda två, och jag låg ensam kvar och log, djupt tillfredsställd med min dunkande kropp.
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

0 kommentarer: